Beef Teriyaki met Bami
Woensdagochtend had ik bij Slagerij van Doorn al deze weekmaaltijd gehaald: beef teriyaki met bami. Helemaal lekker, want zo hoefde ik vandaag met code rood voor de hitte er niet uit en een maaltijdbezorger ook niet. We hebben het heel makkelijk gedaan, de bami en beef teriyaki gingen in tegelijk in de wok in plaats van in twee aparte pannen, scheelt weer iets warmte. In ieder geval een prima maaltijd.

0

Delen mag :

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *