Barbecue
Eigenlijk had deze blogpost nog uit Mierlo, ons vakantieadres, moeten komen. Maar we hebben besloten om eerder naar huis te gaan vanwege de warmte en ook het feit dat het eind van de week nog warmer wordt en dan willen we echt niet in de auto zitten. De boel hebben we dus ingepakt vandaag en we zijn naar huis gegaan. Voor vandaag hebben we bij de Jumbo even boodschappen gedaan. Het werd barbecue, gewoon simpel, want dat hoort op een vakantie. Alleen nu niet op een wegwerpbarbecue of zo’n mini barbecue maar gewoon op onze kamado.

0

Delen mag :

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *