Salade met Kip en Pasta
Gisteren ben ik nog even de deur uit gegaan om boodschappen te halen voor wat meer dagen. Bij de groenteboer stelde ik een salade samen. Het werd een salade van rucola, kropsla en spinazie met een pastasalade, stukjes gegrilde kip, wortel, rode ui, tomaat en komkommer. Erbij aardappelbolletjes die we nog in de vriezer hadden liggen en toe een ijshoorntje. Lekker zo op een dag van vrijwel niets doen vanwege de hitte.

0

Delen mag :

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *