Van maandag hadden we nog vlees en cole slaw over. Tel daarbij op de warmte van vandaag, code oranje vanwege hitte, het werd dus barbecue. Op tafel nu een speklapje en een dun kiplapje.
Brutsellog
Een blog met alles wat Anja dagelijks eet.
Van maandag hadden we nog vlees en cole slaw over. Tel daarbij op de warmte van vandaag, code oranje vanwege hitte, het werd dus barbecue. Op tafel nu een speklapje en een dun kiplapje.