In de zomer heb ik vaak boerenkool gegeten en nu in de herfst gewoon barbecueën. Logisch toch? 0Gerelateerde berichten:BoerenkoolBoerenkoolBoerenkool met Zwitsers WorstjeBoerenkool met WorstDelen mag :